Re: Win 98 i Win XP

Autor: johnnie_w (hubo1_at_o2.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 19:55:14 MET DST

> Zapytam się grzecznie: po co Ci Win98 i XP jednocześnie? Tylko nie mów,
że
> do gier 98. Pod XP gierki chodzą szybciej, i to o wiele.

Widocznie mu potrzebne te 2 systemy, ja do niedawna tez trzymalem win98
chociazby po to zeby moc pograc w WWP przez siec z qmplami bo pod XP nie
dziala. Pod XP gry wcale nie chodza szybciej, a bynajmniej nie o wiele, to
zalezy od konfiguracji - w moim przypadku lepiej sprawdzal sie Win98. A tak
w sumie to NTG. ;)

--
Pozdro
johnnie_w