Re: Win 98 i Win XP

Autor: kaktusior (kaktusior_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 19:54:18 MET DST

> Zapytam się grzecznie: po co Ci Win98 i XP jednocześnie? Tylko nie mów,
że
> do gier 98. Pod XP gierki chodzą szybciej, i to o wiele.

Hmmmm, moze i za malo siedze na PC, ale mam wrazenie, ze ktos tu scieme
puszcza. Pod XP gry moze i chodza, ale tylko stabilniej, nic poza to, a ze
czasami sie to przeklada na predkosc...raczej przypadki.
Niestety, ja z powodu 'obslugi gier' wrzucilem znowu 98se. XP jest super,
udalo mi sie 2 x tylko zawiesic....ale gry pod dosem nie chodzily jak
nalezy.
To samo z grami starszymi pod Win. Bo ile mozna sciagac patchy do gier?
Wkurzylem sie i juz mam 98...i faktycznie...doinstaluje XP:
do montazu filmow, wypalania plyt i montazu audio...generealnie do pracy.

--
Duron 1_at_1,1-ECS K7S5a-384 MB RAM DDR 266 Cl2
GF2MX400-TV-SB Live 5.1-40 GB Seagate-CD-RW