gwarancja na zasilacz = na sprzęt?

Autor: Sebastian (sebek_w_at_gazeta.pl_SPAM)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 19:24:02 MET DST

Hej

Tak się zastanowiłem troszkę z ciekawości, co się dzieje, gdy ktoś wymieni
sobie zasilacz na jakiś taki dobry i drogi, który ma 3 lata gwarancji.
Powiedzmy, że jednak zasilacz się spali pociągając za sobą spalenie np.
płyty, procka i hdd. Czy ta gwarancja na zasilacz wtedy też obejmie
rekompensatę uszkodzonych podzespołów, które de facto zostały uszkodzone
przez zasilacz, który wg zapewnień prodcenta powinien pracować bezawaryjnie
przez 3 lata?

Trochę teoretyczne, ale myślę, że ciekawy problem.

--
[       Pozdrawiam, Sebastian        ]
[    sebek_w_at_gazeta.pl_SPAM   ]