Re: Re[6]: nForce2 vs KT333

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 18:54:39 MET DST

Coroner wrote:

> Nie obchodza mnie opinie - mialem i nadal mam mozliwosc porownania
> obydwu platform. Nie opierajac sie tylko na syntetycznych, wydumanych
> (czesto zle przeprowadzonych) benchmarkach w sieci.

IMO zle myslenie. W sieci mozna znalesc dzisiesiatki roznych testow. Mniej
lub bardziej obiektywne ale z wiekszej ilosci mozna wyciagnac prawidlowe
wnioski. Powolywanie sie na wlasne testy jest dla mnie wlasnie malo
obiektywne bo ani nie nie znam Twoich kompetecji ani metodologii testu nie
mowiac juz o jakis szeszych opisach i wlasnych wiekszych wnioskach.

BTW ustaw prawidlowy znak cytowania bo sie Twoich postow czytac nie da :/

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"