Re: w2k sleep S3 z klawiatury i guzika na obudowie

Autor: 2late (deadlog_FILTR__at_wp.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 10:35:40 MET DST

W artykule <b8klh9$56i$1_at_nemesis.news.tpi.pl>
Usenetman *BartekK* (sibi_at_terror.black.art.pl)
 myślał, myślał aż w końcu napisał:

>witam, sorki ze na dwie grupy naraz, ale nie wiem gdzie w zasadzie to
>przyporzadkowac...

>dzialalo sobie dlugo usypianie kompa z w2k sp3 z klawiatury guzikiem power
>(swoja droga zmienilem klawiature specjalnie, bo byl w zlym miejscu i ciagle
>go naciskalem niechcacy), oraz z obudowy (w opcjach zasilania tak to
>ustawilem)
>plyta msi kt3u2 aru, wlaczone w biosie S3 state... (moze ma byc na auto?
>napewno nie S1).
>system robilem pare razy z innego powodu, i zawsze to dzialalo, teraz mi juz
> [...]

W panelu sterowania > opcje zasialnia > zaawansowana - co masz przypisane
do: jeśli zostanie wciśnięty przycisk zasilania?
Pozdrawiam

--
2late outspace communication 1999*2002 (R) deadlog_at_wp.pl
http://strony.wp.pl/wp/deadlog/info.html