w2k sleep S3 z klawiatury i guzika na obudowie

Autor: BartekK (sibi_at_terror.black.art.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 03:40:03 MET DST

witam, sorki ze na dwie grupy naraz, ale nie wiem gdzie w zasadzie to
przyporzadkowac...

dzialalo sobie dlugo usypianie kompa z w2k sp3 z klawiatury guzikiem power
(swoja droga zmienilem klawiature specjalnie, bo byl w zlym miejscu i ciagle
go naciskalem niechcacy), oraz z obudowy (w opcjach zasilania tak to
ustawilem)
plyta msi kt3u2 aru, wlaczone w biosie S3 state... (moze ma byc na auto?
napewno nie S1).
system robilem pare razy z innego powodu, i zawsze to dzialalo, teraz mi juz
system ok chodzi, ale zauwazylem ze ignoruje guziki power, ale za to z
start-zamknij-stan gotowosci dziala super i budzi sie potym ok....
czy dolorzenie tunera pixelview bt878 moglo cos zmienic tak nagle ?

--
Bartlomiej Kuzniewski tel0-604.246371
sibi_at_terror.org.pl gg# 23319