Re: Soltek SL75DRV4 i NTFS

Autor: Jbart (jbart_at_3ds.am.lodz.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 13:35:27 MET DST

> To niekoniecznie musi być RAM. Równie dobrze może być np.
> uszkodzona płyta (błąd w jakimś układzie, uwalone konden-
> satory, niepewna ścieżka...) albo inny element komputera
> (choćby zasilacz).

> Na FAT? Jeśli tak, to mimo wszystko coś jest nie tak, i to
> niezależnie od systemu plików.

Dzisiaj wloze nowy ram i zaczne testowac,
Jakie programy poleciłbys
Sprzet to niekrecony athlon1700xp na solteku drv5
Kiedys chodzil na 166X10,5, ale przy 128ramu i tak nie bylo roznicy w
szybkosci dzialania wiec odpuscilem mu
Niemniej jednak nie bylo jakichs przypadkowych zwisow ( te byly wczesniej
wlasnie na win2k z ntfsem)
Sandra nic nie wykazywala, podobnie memtest, gold memory

Pozdr