Re: Soltek SL75DRV4 i NTFS

Autor: Jbart (jbart_at_3ds.am.lodz.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 12:51:06 MET DST

No dobrze ale na jakiej podstawie reklamowac taki ram ? programy testujace
nie pokazuja bledow.

Mialem podobna sytuacje na ntfs i win2k i po ktoryms razie kompletnie padl
system.
Przy nowej instalacji xp-ka zrezygnowalem z ntfs-u i jest ok, chociaz
ostatnio coraz czesciej sprawdza mi spojnosc danych.
Bede zmienial dysk i dokladal ram, mam wiec dylemat czy instalowac znow
ntfs, czy fat32
Z jednej strony wszyscy pisza o zaletach ntfs-u, a z drugiej...

Pozdr
Jarek