[WinXp] Ciagle chce cos od stacji dyskietek...:(

Autor: ms (m.stachura_at_nospam.wp.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 09:34:16 MET DST

Witam,

kupilem uzywany komputer, Duron 1 GHz, plyta na chipie VIA, ale niestety
nie pamietam modelu, mam naped SCSI, poza tym nic wyjatkowego.

Zainstalowalem WinXp Prof i system zachowuje sie dosc dziwnie....
Po uruchomieniu lub podczas instalacji jakiegos programu system wywala
komunikat, ze nie moze znalezc takiego a takiego (w zaleznosci od
uruchamianego programu) pliku w stacji dyskietek, w tym komunikacie sa trzy
przyciski, m.in. przycisk "Kontynuuj" i po jego nacisnieciu wszystko dalej
idzie juz poprawnie...
Najsmieszniejsze, ze instalowany lub uruchamiany przeze mnie program
nie ma NIC wspolnego ze stacja dyskietek, np gdy uruchamiam WinAmpa,
a pliki ktore chce odtworzyc sa na HDD...:(

Nie wiem czego przyczyna to moze byc?

Prosze o jakies pomysly.

Pozdrawiam
Maras