Re: co unowoczesnic? dlugie

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 09:19:05 MET DST

"Sebastian" <sebek_w_at_gazeta.pl_SPAM> wrote in

> A po co jak działa? Ja mam tą płytę i chodzi bardzo stabilnie. NIe mam
> żadnych problemów. Czy opłaca się zmieniać tylko po to aby zmienić na
> jakąś droższą? Bez sensu

Bez sensu to ty piszesz. To że płyta działa stabilnie to nie jest powód do
jakiegoś większego zadowolenia. Choć rozumiem że dla właściciela ECS płyta
działająca bez zwisów to duża radość i niespodzianka;-)))

Zrób sobie lepiej test wydajności swojego komputera w PCMark2002 i porównaj
na stronie www.madonion.com jaką wydajność osiągają na przykład pamięci DDR
na innych płytach. Jestem pewien że zaczniesz się zastanawiać dlaczego u
Ciebie jest tak słabo. Już Ci odpowiadam: Bo masz płytę ECS! ;-)))

--
Cezary "Pafnucy" Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,