BIOS ???

Autor: R_65 (Robert_65_at_poczta.fm)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 23:11:25 MET DST

Witam Szanownych Grupowiczów.
Mam do Was ogromną prośbę o pomoc następującym temacie:
Mam dość starą płytę MB-586VX7+ P233MMX i problem taki że płyta ta żle
rozponaje pamięci DIMM.
Przyczyną jest ponoć błąd w biosie który powoduje że można do jednego slotu
włożyć tylko DIMM 32MB
Znalazłem uaktualnienie tegoż biosu gdzie w komentarzach internauci piszą że
po aktualizacji jest all OK.
I tu moja prośba:
1. Czy Ktoś słyszał o takiej przypadlości tego biosu.
2. Jakim programem i jak (nigdy tego jeszcze nie robiłem a komp jest kuzynki
i nie chciał bym jej go "naprawić na cacy") przeprowadzić ten zabieg by było
wszystko OK.

Dane biosu:
Award Modular Bios v4.51PG
08/14/97-VXPro+ - USB Ultr-2A5LDH09C-00
Za wszelkie informację będę ogromnie wdzięczny
Pozdrawiam Robert