Uszkodzenie proca pyrzy zakładaniu coolera

Autor: Marcin (marcell21_at_interia.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 22:32:23 MET DST

Mam taki oto problem.
Ostatnio odebrałem płytę z serwisu i wczoraj chciałem założyć procka - duron
1ghz
Problem w tym, że zrobiłem to dość nieostrożnie i nie wiem czy przypadkiem
nie uszkodziłem rdzenia.
Co do tego faktu nie jestem pewien bo jest on faktycznie nadszczypany ale
wydaje mi się, że taki był wcześniej. Nie mogę go aktualnie sprawdzić bo
reszta podzespołów jest tymczasowo w innym kompie.
Mam więc pytanie czy ktoś miał może podobny problem i wie czy taki procek
jest jeszcze sprawny czy jestem zmuszony na zakup nowego ;((
TIA za wszelkie odpowiedzi
pozdr
Marcin