Re: Komputer na komunię

Autor: Pszczelarz (pszczelarz_at__bez_spamu_interia.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 22:19:35 MET DST

Yarp wrote:

> Ja piernicze. To teraz się dziecku kupuje komputer??? Uff, całe
> szczęście, że moja chrześnica ma komunię za 8 lat. Może się do tego
> czasu wzbogacę. Świat stoi na głowie.

Hehe, to ja nie zazdroszczę, lepiej teraz się wykosztować na zwykłego PC'ta
niż za 8 lat na zestaw TabletPC + 2 Palmtopy + wbudowany w okulary telefon
gsm 3g oraz na deser sterowany satelitarnie Smart - ot tak aby miała czym
dojechać do szkoły :-)))
Ja sam dostałem na komunię rowerek ze zwykłej stali a nie jakiś tam stopów
kewlarowo - węglowych oraz zegarek z melodyjkami - taki jaki można teraz
kupić za 5zł na targu :-)))

________
Pszczelarz