Re: Naprawa dysku

Autor: krajan1 (krajan1_at_tlen.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 20:50:06 MET DST

Użytkownik "Adam Kakal" <logo2_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Po usunieciu lilo (fdisk /mbr) odpalilem z dyskietki pqmagic a ten
wyswietla
> error - nie widzi dykow (primary, logical, linux, swap), fdisk nie
dziala -
> pokazuje tylko czarny ekran. Winxp czasem sie laduje innym razem po
> wlaczeniu komputera jest na ekranie komputera komunikat "zaladuj system".
> Czy znacie jakis program (najchetniej mieszczacy sie na dyskietce
> startowej), ktorym ew. naprawie dysk?
>
> Pozdrawiam,
> Adam
>
> --
http://www.gazeta.pl/usenet/

Nie jestem ekspertem, ale jest program WDCLEAR, który naprawia błędy na
dysku. Ma on tylko ok. 56kB. Na google na pewno go znajdziesz. Ale tak jak
pisałem wcześniej nie jestem pewien, czy załatwi on sprawę. I na pewno
utracisz dane, gdyż zapisuje on wartości do komórek dysku. Jest też inny
program, który operuje na partycjach i chyba może utworzyć MBR. Nazywa się
BootIt.
http://terabyteunlimited.com/downloads/bootitng.zip. Spróbuj najpierw tego
drugiego.

Janusz