Re: windows staje i nie mozna go potem odpalic

Autor: sqrczak (ja_at_wmSTOP.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 19:35:37 MET DST

Maciej Muran tytoos_at_autograf.pl napisał :

> A hibernacja windołsowa, to nie ma tutaj czegoś do powiedzenia?
> Czy czas, po którym system zwisa jest taki sam?

nie ma nic
esc K7VZA
Celeron 800
128 M pamięci no name

to chyba tyle z wazniejszych rzeczy
no jeszce Geoforce 2

sprawa wyglada nastepująco i czasami nie można go odpalić ( czyli
zaczyna chodzic wiatrak od proca , od zasilacza i od karty ) a komp
nie rusza

jakies 2 tygodnie temu wyciągnąłem kartę , przeczyściłem spirytem
styki , włozyłem i ruszyło
a teraz to samo sie dziać zaczeło ....

zwisy windowsa powstały prawdopodobnie na skutek przyblokowania
wentylatora od procka

ale wciąż nie wiem dlaczego nie chce czasami wstać