Re: DirectX a Radeon 8500 POMOC POTRZEBNA

Autor: Grzegorz W. (airman_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 14:23:34 MET DST

> Jesli zainstalowales stery do ati z setupu ati np z pliku
> wxp-w2k-radeon-7-84-030228a1-008040c-efg. zrob restart. Po poprawnym
> uruchomieniu systemu, wejdz do panel sterowani>system>menadzer
> urzadzen>karty graficzne i wybierz swoja karte a z opcji aktualizuj
> sterownik i pokaz recznie gdzie jest ten rozapkowany zestaw sterownikow
ati.
> Restart i to samo dla Secondary.

Dzieki za wszelkie uwagi. Komp jest po formacie. Jest XP Pro PL, Catalysty
3.1 DirectX 8.1 ten z XP i starczy, nie wiem jak gry bo jeszcze czasu nie
mialem zeby zagrac, na razie instaluje wszsytko co bylo.
Na moje oko ten DX9.0 kaszani strasznie w systemie, i sterowniki w wersji
3.2. To od tego sie zaczelo wszystko psuc. Z grami nie wiem, ale zaraz po
kupieniu Radka NBA sie wieszalo po chwili grania. Czesc chodzila. Jak
zaczalem kombinacje ze sterami to zadna gra sie nie odpalala.
Mam nadzieje ze teraz bedzie OK.

Grzegorz W.
airman_at_poczta.onet.pl