Problemy z monitorem

Autor: mortal21_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 28 Apr 2003 - 16:10:00 MET DST

Witam,

mam monitor 17` Samsung 755DFX, kupiony 4 msc temu. Do tej pory pracowałem na
rozdzielczości 1024 na 768 przy odświeżaniu 100 MHz. Ostatnio jednak mam z nim
problemy - obraz na monitorze zrobił się wąski i nawet po maksymalnym
rozciągnięciu poprzez menu monitora obraz nie zajmuje całej powierzchni. To
samo dzieje się przy odświeżaniu 90 MHz. Dopiero przy 85 MHz obraz jest
normalny, ale gdy włączę menu monitora wskazuje on wtedy odświeżanie 75 MHz
(dawniej przy 100 na menu monitora też było 100).
Komputer to AMD 1800+, Radeon 8500 64 Mb DDR, pamięć 256 MB DDR.
Od czasu do czasu monitor bez żadnej widocznej przyczyny zaczyna działać
poprawnie, ale nigdy nie trwa to dłużej niż kilka godzin.
Trzecia sprawa, którą niedawno zauważyłem: przy grach oraz filmach odświeżanie
zmienia się na 60 MHz.

Jeśli ktoś ma jakiś pomysł co można na to poradzić będę naprawdę bardzo
dźwięczny - w tej chwili moje oczy bardzo przez to cierpią.

Pozdrawiam
mortal