Re: Zasilacze Q-Teca

Autor: Doggie (doggie_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 15:52:07 MET DST

> ja kupilem w ultramedia - w w-wie, tyle ze tam uwazaj, towar
najpierw trzeba
> zamowic a potem pojsc no chyba
> ze wysylkowo, bo jak przyjdziesz i powiesz ze chcesz chiefteca od
reki (nie
> zamawiajac wczesniej) to cena wyzsza o 20%.
Niestety do Warszawy mam troszke daleko - jestem z Jaworzna (kolo
Katowic).

> chyba sprzedaja tez na www.chieftec.pl
Juz tam zerkalem - strasznie mi sie podobaja obudowy z chiefteca -
ale to za duza kwota

> tak dla porownania to chieftec ma obciazalnosc linii +3.3 28A
> reszty nie pamietam.

Ten Q-Tec ma takie parametry
          PEAK MAX
+3.3 20A 14A
+5 30A 25A
+12 16A 12A
-5 1A 0,5A
-12 1A 0,5A

Moce: +3,3 i +5 180W
+12 192W
-5 5W
-12 12W

I co mam myslec ?
Biorac pod uwage obciazenie to marnie wypada...
Pozdrawiam
    Doggie