wykrywalnosc duzych dyskow w biosie

Autor: peligroso (peligroso_at_poczta.fm)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 12:23:53 MET DST

Czesc, mam takie pytanie. Nie mam tego w instrukcji do plyty glownej
(super socket 7) , a producent strona www producenta tej plyty od miesiaca
nieaktywna.
Czy jesli w biosie, bawiac sie roznymi ustawieniami dyskow,
max dysk jaki mi sie pojawia w opcji "user" to jakies 65 gb,
to znaczy to ze plyta ta obsluzy spokojnie dysk 60 gb ?

(wiadomo chodzi o ta magiczna granice 32 gb)

Jesli probuje dalej zwiekszac pojemnosc, bios normalnie sie zawiesze.

Czy to dobra metoda do sprawdzenia jaki max. dysk pojdzie na danej plycie ?

Pozdrawiam Kuba