Problem z SDRAM

Autor: JG (jacek_lg_at_o2.pl)
Data: Sun 27 Apr 2003 - 22:14:38 MET DST

Witam
Sprawa wygląda tak: mam taki sprzęt celerom 1Ghz, płyta abit st6
i815EP, 256Mb sdram pc 133, problem w tym, że po dołożeniu drugiej kostki
pamięci ( też 256Mb pc 133) komp nie startuje, nawet bios
Moja pamięć ma 4 banki a ta druga 8 może w tym tkwi problem ale kiedy
próbowałem odpalic tylko z tą drugą efekt był taki sam, dodam że obie kostki
są dwustronne
Czy da sie coś z tym zrobić, jeżeli tak to jak
Z góry dzięki za pomoc
Pozdro