Odp: nvidia mx440 i tv out

Autor: Paweł (bez.fm_at_poczta.fm)
Data: Sun 27 Apr 2003 - 21:46:46 MET DST

Użytkownik Nokne <nospam_at_nospam.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b8h9fg$ro6$1_at_sunflower.man.poznan.pl...
> hej!
>
> Mam monitor i tv, podlaczam tv out przez lacze s-video
> to telewizora. Nic mi sie nei chce wystwietlic na tv,poza identyfikujaca
> liczba.
> Co moze byc nie tak? Przerobilem metody z rozw.problemow.
>
> Pozdrawiam
> Nokne

To mimo wszstko zobacz czy na[pewno właczsz przekaz na TV czy nie-
i druga sprawa,
Przypomnij sobie cyz nie podłaczałeś czasem kabla TV przy
włączonymkompie- bo jest duża sznasa na to że spaliłeś TV-out.