Problem z lexmarkiem Z25...

Autor: mac (graczyk82_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Sun 27 Apr 2003 - 19:06:39 MET DST

Witam!

Gdyby nie to ze kupilem ta z25 zaledwie kilka miechow temu juz
polecialaby za okno, a tak musze sie z nia niestety meczyc... szkoda
kasy... Otoz:

- instaluje sie bez problemu
- _drukuje_ strone testowa, kalibruje sie i take tam bzdety
- po zkonczeniu j.w. przy probie wydruku czegokolwiek wywala blad
lacznosci dwukierunkowej i nawet nie zaczyna drukowac lub zaczyna
drukowac, lecz zacina sie po kilku(nastu) linijkach, nie wywala wtedy
zadnego bledu...

zaznaczam, ze:
- przez ostatnie pol roku chodzila bez problemu
- zaczelo sie to wszystko ot tak, bez zadnej wiadomej mi przyczyny
(zadnych nowych instalek, powaznych zmian w systemie)
- w serwisie twierdza ze jest ok, tzn. dziala bez problemu
- inne sprzety usb dzialaja u mnie bez problemu
- przeinstalowanie systemu nic nie pomoglo, a wrecz zaszkodzilo...
teraz nie drukuje sie nawet str. testowa.... od razu wywala blad
- posiadam plytke na: via54u5, p200_at_250mmx, 128mb ram

Co to moze byc? Spotkal sie ktos z czyms takim? Co mam powiedzec w
serwisie zeby zabrali ode mnie to dziadostwo...

--
pzdrw
mac