Może ktoś pomoże?

Autor: SQ2BNX (sq2bnx_at_wp.pl)
Data: Sun 27 Apr 2003 - 20:05:55 MET DST

Witam All!

          Mam następujący problem z którym nie umiem sobie poradzić.
Tuż przed wyłączeniem komp. słychać w głośnikach trzask, na ekranie monitora
pojawia się na krotko poziomy kolorowy pasek zaś w modemie zapala się kilka
diód (też na moment).
System:WIN98se
Płyta:MOTHERBOARD P4XFB

Sprawdzałem zasilacz przez podmianę, odłączyłem selektywnie wszystkie inne
zainstalowane urządzenia ale bez pozytywnego rezultatu.
Gdzie jeszcze mam szukać przyczyny tego nieprzyjemnego objawu?
Niby drobna rzecz ale denerwująca...:-(.
Pozdrawiam.
Janek