LG Flatron 795FT i problemy z ostroscia..

Autor: f4shion (f4shion_at_wp.pl)
Data: Sun 27 Apr 2003 - 20:08:21 MET DST

Witajcie.

Od trzech lat mam 17" flatrona firmy LG, ostatnimi czasy jednak stalo sie z
nim cos niedobrego i stracil ostrosc.

Dzialam w rozdzielczosci 1152x864 w 100MHz, jednak na innych rozdzialkach
jest to samo. Obraz jest tak zamazany ze po godzinie bola oczy oraz czcionki
ponizej 10 sa nieczytelne.
Ustawien fabrycznych nie mozna przywrocic (opcja w menu nie reaguje)
natomiast ja nie mam pojecia jak to ustawic.
Jesli ktos ma taki monitor to prosilbym aby mi powiedzial jak ma go u siebie
ustawionego, glownie chodzi mi o ustawienia w menu "special" (moire,
convergence)

Za wszelka pomoc dziekuje i pozdrawiam
f4shion