Re: Problem z HD

Autor: Luc (Luc_at_becznica.org)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 13:56:46 MET DST

"Gustaf" <ptarnow_at_chem.uw.edu.pl> wrote...

> Dlaczego Nortonowskie programy tak reaguja? Gdzie
> lezy przyczyna takiego zachowania i jak ja usunac? Czy to sprawa dyku
czy
> moze pakietu Norton Utilities?

Ująłbym tak, że to Norton jest "przewrażliwiony" ;)
Tydzień temu zmieniałem dysk twardy na nowy, a mój "stary" poszedł do
drugiego komputera w domu. Były na nim dwie partycje FAT32, na których
był WinMe (teoretycznie na tylko na pierwszej oczywiście). Pierwsza
podstawowa została potraktowana fdiskiem, sformatowana i zaisntalowałem
na niej Win98SE, na drugiej były dane, których nie chciałem kasować, aby
przy okazji były w drugim komputerze (mp3 itp.)
Kiedy już wszystko zainstalowałem wszystko działało OK... prócz tego, że
Norton DD nie chce mi przeskanować drugiej partycji na której działał
WinMe. Mimo to wszystko działa OK. Podejrzewam, że gdybym utworzył na
nowo partycje rozszerzoną fdiskiem z Win98 to wszystko by było OK.

Luc