Problem z HD

Autor: Gustaf (ptarnow_at_chem.uw.edu.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 14:48:23 MET DST

Ostatnio troche mieszalem na jednej z partycji mojego twardziela. Zmienialem
system plikow z FAT32 na NTFS i z powrotem.
Wszystko pozornie dziala normalnie. Wszystko za wyjatkiem Norton Disc
Doctora i Speed Disca. Oba powoduja pojawienie sie niebieskiego ekranu.
Pierwszy po przejsciu na Boot Record, drugi po kilku sekundach dzialania
(nie moze nawet pokazac struktury plikow). Inne programy (np Windows
Commander) pokazuja dysk normalnie. Moge odtwarzac pliki, kopiowac je itp.

I tu pojawia sie pytanie. Dlaczego Nortonowskie programy tak reaguja? Gdzie
lezy przyczyna takiego zachowania i jak ja usunac? Czy to sprawa dyku czy
moze pakietu Norton Utilities?

Z gory dziekuje za odpowiedz
Pozdrawiam