BLAGAM O POMOC - sprzetowy problem

Autor: dywersand_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 03 Apr 2003 - 13:35:36 MET DST

kupielm wlasnie obudowe i nowego cpu (thlona), po przelozeniu bebechow do nowej
obudowy (tj. plyty z hdd, cdromem etc.)nic sie nie dzieje po wlaczeniu!
nawet zasilacz nie strartuje.
moje podejrzenie padlo na wadliwe podlaczenie ledow, ale niestety nie mam
dostepu do instrukcji mojej [plyty (MSI K7T Pro2-A)
niby wg oznaczen jest wszystko ok, ale NI DZIALA
PYTANIA:
1.czy komp powinien startowac gdy podlacze prawidlowo WSZYSTKIE ledy czy tylko
Power SVD (czy jakos tak)????

2.czy to mozliwe ze plyta i obudowa nie sa kom[patybilne tj, nie dzialaja
wskaowki producenta plyty jak podlaczyc ledy w odniesieniu do akurat TEJ
konkretnej obudowy?

3. Wiatrak na cpu tez nie startuje (podlaczony prawidlowo), jest jeszcze jeden
przewod z zasdilacza z 4-ema otworami - ale w popradniej plycie nie mialenm
czegos takiego (zasilaczu) - podlaczylem tylko te kostke z 20stoma otworami
obok CPU, ale ta kostka z 4ema jest wolna - moze to to? co to za zlacze?

zasilacz jest wlaczony ( I/O jest na I), podlaczone jest tylko zasilanie zeby
sprawdzic czy startuje - raczej na pewno jest dobry bo nowy :)

BLAGAM pomozcie co to moze byc???

/ddd