Re: 2 zasilacze atx w jednym kompie?

Autor: Włodek (surma_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 11:48:14 MET DST

> Zasilacz to nie akumulator. Aby je razem podłączyć musiałbyś to zrobić
przez
> układ dopasowujący, coś w stylu rozwiązań "redundant power". Podłączenie
> bezpośrednie razem obu zasilaczy może spowodować ich uszkodzenie. Tyle z
> teorii ale w praktyce nie próbowałem ;)

Jeszcze jedno - jeśli podłączysz je osobno, czyli np. jeden zasilacz do
napędów a drugi do reszty urządzeń, to może ci się uda :)
Zasilacze muszą być wtedy podłączone do tej samej fazy. Jest jednak pewne
ale... pomiędzy napięcami wyjściowymi w obu zasilaczach mogą (i pewnie będą)
występować różnice w napięciach - jakie to spowoduje efekty nigdy nie
wiadomo... ale to rozwiązanie wydaje mi się w miarę bezpieczne. Może ktoś
już tak próbował?