Re: 2 zasilacze atx w jednym kompie?

Autor: benek (benek.benek_at__wp.pl_)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 12:01:47 MET DST

> czy ktos probowal kiedys wdrozyc praktycznie takie rozwiazanie z
pozytywnym
> efektem, rzecz jasna? czy jest to calkowicie niemozliwe? ...

jest mozliwe

http://www.burningissues.net/how_to/power/psu.htm
http://www.moded-kompz.net/?name=Mods&id=2

ja dla testow przez 1 miech lecialem na 250W Enlight + 200W noname - komp
zyje i ja tez :-)

najwazniejszy jest wspolny punkt odniesienia czyli masa - poprostu laczysz
ze soba po 1 czarnym kabelku z kazdego zasilacza - co do polaczenia Power_ON
to ja uzylem metody bezposredniej (polaczylem ze soba 2 zielone kabelki) ale
rownie dobra jest metoda przekaznikowa

ale IMO lepiej (bezpieczniej i wygodniej) kupic 1 dobry zasilacz - do
Twojego sprzetu styknie normalna 300W Enlight/Sirtec/Chieftec (nowki chodza
po ~150zl) a za 199zl mozesz miec 360W Chiefteca ktory bedzie mial sporo
mocy "w zapasie" przy Twoim sprzeciku - przy kupnie unikaj zasilaczy o
"naklejkowej" mocy (czyli Codegen itp)

pozdrawiam