Re: Athlon XP 1700+ czy 2000+ ?

Autor: pawel (phor1_at_wp.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 11:23:04 MET DST

> wcale nie taka rewolucja cenowa - athlon xp 2000+ kosztuje okolo 380PLN,
> SDRamy (256 dodatkowe) okolo 170pln - co razem daje 550.
> za plyte shuttle z athlonem 1200 i 256 MB Ramu spokojnie wyciagne okolo
280
> PLN co daje mi juz nowego procka (Athlon xp 1700+) , do tego dokladam
380PLN
> na plyte i 140PLN na DDRy - wiec wychodzi nawet taniej niz sam athlon
2000xp
> i sdramy:P

No tak, ale zapomniałeś, że przy zakupie samego procka i SDRów też przecież
sprzeda tego Athlona 1,2...swoją drogą, faktycznie, to nie aż taka duża
rewolucja finansowa.
Nie wiem jeszce, czy ta nowa płyta MSI mieści się w straszym - krótszym
typie obudowyATX, bo takie były w epoce Athlona1200 i zapewne taką kolega
posiada, więc moze jeszce dojść koszt obudowy, bo starej raczej nie sprzeda.
A i w rezultacie będzie miał 256MB DDR zamiast 520MB SDR.