Re: prośba o doradzenie

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 11:12:41 MET DST

Użytkownik "Duży" <trotto_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Mam takie pytanko: obecnie używam karty graficznej RIVA TNT 2 model 64.
CZy
> ona jest lepsza od Voodoo 3 tV OUT ?
> JEśli ktoś może mi pomóc to proszę o odpowiedź. Chodzi mi o wyjście na TV
> alę tez i o samą jakoś karty, a jako że się na tym nie znam, to pisze
tutaj
> (mam nadzieje, że dobrze trafiłem)

co do wydajnosci to zobacz sobie
http://www.tomshardware.com/graphic/19990906/3d-card-19.html
oraz http://www.tomshardware.com/graphic/19990825/athlon_graphic-02.html
TNT2 spisuje sie niezle w duzych rozdzielczossciach w porownaniu do vd3,
poza tym posiada 32 bit kolor, czego nie ma vd3 (o ile bedziesz to
wykorzystywal)
co do wyjsc tv nie jestem ekspertem, mialem kiedys GF2 MX 200 i to byla
porazka w porownianiu z ATI, jednak nie widzialem tego u VD3 wiec nie wiem.
jesli voodoo 3 to sszukaj modelu 3000 lub 3500, te ostatnie wystepowaly
nawet z tnerem TV.

MaPia