Re: Radeon 9000 - problem z nowym driverem

Autor: Andrzej \ (scsii_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 22:52:09 MET DST

Uzytkownik "Marcin" <mastyk_at_eskadra.com.pl> napisal w wiadomosci
> WinXP, Radeon 9000 VIVO Sapphire.
>
> Mialem jakies stare stery i wszystko bylo ok.
>
> niestety nie sluchalem ludowego przyslowia, ze jezeli wszystko jest ok,
> to nic nie zmieniaj i zainstalowalem nowe drivery
> wxp-w2k-radeon-7-84-030228a1-008040c-efg.exe
>
> wszystko bylo ok, ale przestalo dzialac odtwarzanie video :(

[ciach]

Ta sama karta, tyle, ze system Win98SE.
Wgrane Catalysty 3.2 na 3.1 (a tamte poprzednio na 2.5) i bez problemow z
divx, wrecz przeciwnie, od czasu 3.1 poprawilo sie wyswietlanie na tv-out.
Przy 2.5 po wylaczeniu playera caly ekran byl skaszaniony.

Moze cos w tym wszystkim psuje DirectX? Ja mam zainstalowany 8.1. Jak dobrze
pamietam, do w XP standardowo daja 8.1, czy tez moze sie myle? (XP mialem na
dysku przez jakas godzine, pozniej to cholerstwo wywalilem i raczej ponownie
go nie zainstaluje, bo mi nic na kontrolerze nie wykrywa mimo roznych
sterow, a ciezko pracowac bez nagrywarki i drugiego hdd ).

Pozdrawiam