Re: Asus E616 (DVD x16)

Autor: tomek (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 23:19:54 MET DST

Użytkownik "Darek" <buczedar_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> bios
> >

> Nie pisałem o oryginalnych dystrybucjach filmowyc :( O jakiego rodzaju
> poprawkach Biosu piszesz? Według Twoich słów do napędu DVD trzeba wgrać
nowe
> firmware, które uaktywni funkcje DVD!!! Czy to sobie nie przeczy?

A skąd ja niby miałem wiedzieć o jakie płyty DVD Ci chodzi ? Właśnie do
swojego czytnika wkładałem płytki DVD nagrane na nagrywarce DVD i w
zależności od tego czy były one firmowe czy nie lepiej lub gorzej czytał mi
te płyty . Jeśli czytałeś kiedyś coś na www.cdrinfo.pl to mogłeś zauważyć
że w nowym firmware producenta czytników dośćczesto dodaje się obsługe
konkretnych płyt . Np: moja nagreywarka 48*16*48 ASUSA płyty mediastore
które miały indeks 40* widział jako płytę którą można nagrać z prędkością 16
* po uaktualnieniu firmware nagrywarki obecnie rozpoznaje je prawidłowo jako
40* . Podobnie jest z tym czytnikiem i nic niczemu tu nie zaprzecza ;-) .
pozdr
tomekn