Re: Panel informacyjny Asusa

Autor: Mato (bez_spamu_mato_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 21:08:13 MET DST

> Pytanie jest następujące - czy panel "Asus iPanel Deluxe" działa ze
> wszystkimi rodzajami płyt Asusa - chodzi mi dokładnie czy będzie działał z
> płytą A7N8X Deluxe

To powinno pisać w specyfikacjach płyty głównej !
złącze na płycie nazywało się (w przypadku A7V333 lub innych płyt) AFPANEL

> Może ktoś posiada takowy ??

posiadałem !!!! niestety ale się na tym przejechałem !

Asus iPanel podczas pobierania informacji z płyty głównej (tj. temperatury,
napięcia, obrotów wiatraczka itp) blokował cały komp na jakieś 10ms !!!
Szczególnie wredne stawało się to podczas słuchania muzyki lub oglądania
filmu. Co 8sec (bo tak miałem ustawione początkowo odświeżanie w biosie)
nastąpiło chwilowe przeciągnięcie dźwięku jak podczas zwisu !!! Nie było na
to żadnej rady i obawiam się, że nadal nie ma !!!

> A może uważacie, że za podobną cenę ( w komputroniku około 164 PLN) można
> kupić coś znacznie ciekawszego i lepszego ???

Może jakiś wyświetlacz LCD

Pozdr.
Mato