Panel informacyjny Asusa

Autor: Calme (calme_at_poczta.fm)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 20:05:39 MET DST

Witam

Pytanie jest następujące - czy panel "Asus iPanel Deluxe" działa ze
wszystkimi rodzajami płyt Asusa - chodzi mi dokładnie czy będzie działał z
płytą A7N8X Deluxe
W cenniku komputronika to cudo wypatrzyłem - i jest napisane dość oględnie
:)) -"panel infomacyjny do plyt glównych, 2xUSB porty, detekcja systemu:
temperatury, napiecia, predkosci wiatraków i ew. bledów systemu, IR
(podczerwień), COM, Audio" - ale z jakimi modelami działa to już nie raczyli
napisać :(((
Może ktoś posiada takowy ??
Jeśli tak to w jaki sposób się go podpina i jak działa ogólnie jestem ciekaw
:)) ( jak z dokładnością pomiarów, awaryjnością, wykonaniem itp, itp.)
A może uważacie, że za podobną cenę ( w komputroniku około 164 PLN) można
kupić coś znacznie ciekawszego i lepszego ???

PS. byłbym b wdzięczny jak by mógł ktoś z posiadaczy tego panelka podesłać
mi może jakąś jego dokumentacje albo instrukcje dokładną dotycząca
podpinania go pod mobo bo na stronie Asusa jest tylko specyfikacja
lakoniczna :) i zdjęcie.

Pozdrawiam
Calme