Problem z panelem LCD lub kartą grafiki - trochę długie

Autor: Jendreck (jndrk[wywal_to)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 12:50:34 MET DST

 Mam panel LCD 15 cali Sony SDMX-52 oraz kartę grafiki GeForce 3 Ti200
połączoną z panelem poprzez wyjście cyfrowe DVI. Od pewnego czasu mam takie
zjawisko:
 -załączam panel wyłącznikiem sieciowym pokazuje No input signal - jak na
razie O.K,
- włączam komputer,
- dalej pokazuje No input signal - trochę dziwne powinno już zniknąć,
- potem pokazuje Signal out of scan 58,7 KHz / 90 Hz (panel nie obsługuje 90
Hz) - dziwne, bo na łączu cyfrowym jest stale 60 Hz (można sobie na siłę
zmieniać w Windows, ale i tak panel zawsze pracuje na 60 Hz),
- teraz pokazuje No input signal - to już wogóle dziwy bo komputer chodzi na
całego,
- powtórne włączam i wyłączam panel wyłącznikiem Stand-by lub sieciowym i
jest obraz,
- wszystko działa, mogę wieloktrotnie restartować komputer do momentu dopóki
nie wyłączę komputera i panelu wyłącznikiem sieciowym.
Na wyjściu analogowym wszystko hula bez zarzutu, jest tak tylko przy
korzystaniu z DVI.
W serwisie do spraw paneli nic mi nie powiedzieli.
Co jest grane.
Winna karta czy panel ?
Z góry dzięki za wszelkie sensowne sugestie i rady.

--
Pozdrowienia
Jendreck