Re: LCD

Autor: Dexter (dexter-labolatory_at_wp.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 12:03:14 MET DST

"Emil" <adres_at_w.sygnaturce> wrote:

> No tak.. Serwis moze maja super, ale martwe piksele tez sie czesto
> zdarzaja.
> ;-)

Bylem wczoraj w sklepie i ogladalem te Belinee 101741
Wrzucilem Nokia Monitor Tester . Wykrylem jeden martwy piksel wiec
zamowilem na dzisiaj inna sztuke tego monitora
Nie mam doswiadczenia praktycznego jesli chodzi o LCD, generalnie po
ustawieniu optymalnej rozdzielczosci i czestotliwosci obraz mi sie podobal i
kolorki. (nawet jak sciemnilem obraz)
Jeden mankament to to ze na calkiem czarnym tle, patrzac na wporst, prawa i
lewa czesc ekranu byla jakby jasniejsza i nie bylem pewien czy sie swiatlo
dzienne odbija od okna czy po prostu "ten typ tak ma"

ps.
w jakiej odleglosci powinno sie pracowac przy 17-sto calowym monitorze LCD ?
(ta belinea ma 17,4'')