Re: Pamiec 256/333Mhz ??

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 09:18:51 MET DST

> Witam
> Czy mozliwe jest jak ustawie w biosie (plyta EPOX 8RDA+) pamiec na 333 to
> zaczyna mi dziwnie sie zachowywac windows lub nie laduje mi go czy to wina
> pamieci?
Czy dobrze jest kupic dobra droga pamiec czy moze jest jakis
> kompromis ... i dobra i tania pamiec?
>
> Ps. Wykosztowalem sie na plyte i procka 1.7 :) a pamiec ... :(
> Pozdrawiam,
> Mariusz

oczywiscie ze mozna kupic tania i dobra pamiec, zamiast kupowac jakis noname
poszukac drozszych infeonow, simensow, kingstonow etc. roznica w cenie to
10-40 zl na kostce 256 MB. Kolejna sprawa to, ze do plyt Nforce2 najlepiej
kupowac pamieci parami, aby wykorzystac dwukanalowosc (10-20% wieksza
wydajnosc) i wtedy, gdy procek jest na szynie 133 ustawic je tak samo (266
DDR) (pomimo tego ze np. sa one 333 czyli 166).
Co do problemow z praca twoich pamieci, zobacz jak w niosei masz ustawiony
CAS Latency (CL), moze ustawiles na 2 a takie kostki moga byc 2.5 lub nawet
3

MaPia