Pamiec 256/333Mhz ??

Autor: Mariusz (mariusz_at_salwator.net)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 00:56:47 MET DST

Witam
Czy mozliwe jest jak ustawie w biosie (plyta EPOX 8RDA+) pamiec na 333 to
zaczyna mi dziwnie sie zachowywac windows lub nie laduje mi go czy to wina
pamieci?
Jak ustawie na 266 to jest spoko,ale jak wyzej to sie wywala...za to nie ma
problemu jak ja ustawie na agresive w biose.
Dodam, ze pamiec jest no name za 120 zl kupilem czy to wina pamieci czy moze
czegos innego?Czy dobrze jest kupic dobra droga pamiec czy moze jest jakis
kompromis ... i dobra i tania pamiec?

Ps. Wykosztowalem sie na plyte i procka 1.7 :) a pamiec ... :(
Pozdrawiam,
Mariusz