Re: Nagrywarka

Autor: dR.sPIN (dr_spin_at_tlen.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 07:56:44 MET DST

Uzytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire_at_sedez.iq.pl> napisal w wiadomosci
> Chce kupic nagrywarke.
> Mysle ze wystarczy mi CD-R/CD-RW/CD (czyli bez mozliwosci odczytu DVD).
>
> Pierwsza sprawa to co polecacie? Jakie firmy? Jakie ceny? Czym sie
> nagrywarki od siebie roznia?
>
> I druga sprawa - czy madre jest posiadanie tylko napedu CD-R w komputerze?
> Chodzi mi o ewentualne przyspieszone zuzycie nagrywarki podczas odczytu
> zwyklych plyt (wiem ze kiedys to bylo problemem, ale to byly czasy
> nagrywarek typu x1/x2 ktore kosztowaly wiecej niz komputer). Czy moze
> lepiej dorzucic jeszcze do odtwarzacza DVD?

Sprawa troche trudna, koledzy tutaj widze Lite-ON-y chwala a ja mam co do
tego mieszane uczucia.
Tak sie sklada ze 2 moich znajomych posiada nagrywarki w/w marki i do
zadowolenia im daleko :(
Znajomy 1 : Lite-on x16 zapis (nie pamietam dokladnie modelu) po 3
miesiacach uzytkowania brak zapisu....btw ma jush Teac x52 :)
Znajomy 2 : Lite-On x32 zapis, plyty moze wypalac max x16 powyzej tej
predkosci nagrywarka nie potrafi odczytac tego co nagrala ;( btw dalej sie
meczy
Na koniec ja : posiadalem Teac 512EB 12-10-32 i bylem zachwycony :))
Obecnie mam kolejna nagrywarke z tej stajni 540E 40-12-48 i jest mega
(pomimo braku obslugi safedisc) pady plyt to naprawde rzadkosc. POLECAM !