Nagrywarka

Autor: Tomasz Pyra (hellfire_at_sedez.iq.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 00:18:42 MET DST

Chce kupic nagrywarke.
Mysle ze wystarczy mi CD-R/CD-RW/CD (czyli bez mozliwosci odczytu DVD).

Pierwsza sprawa to co polecacie? Jakie firmy? Jakie ceny? Czym sie
nagrywarki od siebie roznia?

I druga sprawa - czy madre jest posiadanie tylko napedu CD-R w komputerze?
Chodzi mi o ewentualne przyspieszone zuzycie nagrywarki podczas odczytu
zwyklych plyt (wiem ze kiedys to bylo problemem, ale to byly czasy
nagrywarek typu x1/x2 ktore kosztowaly wiecej niz komputer). Czy moze
lepiej dorzucic jeszcze do odtwarzacza DVD?