muszę pomóc szefowi :) (dialery)

Autor: mikuch (mikuch_at_poczta.onet.pl.nospam@nospam)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 15:40:35 MET DST

cze

mój szef podejrzewa że ma zainstalowanego dialera i ja mam go ew. usunąć
mam małe doświadczenie z dialerami i chciałbym się spytać
1) czy jeżeli jest zainstalowany dialer przekierowujący połączenia na 0700
to czy musi być ten numer uwzględniony w Windowsowym oknie połączenia
sieciowe-telefoniczne (Dial-UP) czy też jest ten numer zapisany tylko w
kodzie programowym dialera?
2) czy są jakieś programy wykrywające i usuwające dialery, czy takie funkcje
spełniają (jeśli tak to jakie) programy antywirusowe

z góry dzięki za pomoc :)

mikuch

--
mikuch