DirectX a Radeon 8500 POMOC POTRZEBNA

Autor: Grzegorz W. (airman_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 15:48:48 MET DST

Mam problem od kilku dni z Radkiem 8500. Wczesniej nie chciala sie
uruchamiac lub sie wieszala gra NBA Live 2003. Myslalem ze to sprawa karty
lub zasilacza. Zasilacz zostal wymieniony na 350W. Problem pozostal.
Testowalem karte 3D Markiem 2001 i wszystko bylo ok, chodzila po kilka godz.
Gra jednak nie. Niedawno zobaczylem ze sa nowe stery Catalyst 3.2.
Zainstalowalem i tu zaczely sie jaja. W ogole teraz nie jest obslugiwany
Direct 3D, nie wiem dlaczego. Doinstalowalem DX9.0 tez nic, jeszcze wieksze
jaja, zadna gra sie nie uruchamia. Odinstalowem go, jednak o uruchomieniu
jakiejkolwiek gry nie mam co marzyc. Po prostu nie odpala nic z gier, nawet
przesuwanie okna w winxp to slajdshow.

Usunalem wszystkie stery i tez nie pomaga, ma ktos pomysly jak sie z tym
uporac czy bede musial reinstalowac caly sys ?

Konfig:
Celeron 633_at_790
384MB Ram
Radeon 8500 (mint)