jakie sterowniki do OKI 390FB

Autor: brodaty (kzdun_at_pomin-to.ids.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 17:14:36 MET DST

Witam,

Mam śliczną drukarkę OKI 390 FB (24 igły, specjalnie przystosowana do druku
na małych arkuszach i grubych materiałach).
Dotąd chodziłą w prgramie dosowskim i było dobrze. Chciałem ją uruchowić w
Windows 98 SE i zaczęły się problemy.
Jakie uzyć sterowniki?
 Jest ustawiona w emulację EPSON LQ. Sciągałem do niej sterowniki gdzieś z
niemiec, instalują się jako OKI 390 FB - nie działają (tzn. drukuje "dziwne
znaki"). Próbowałem jeszcze za jakimiś podpowiedziami z Interentu używać:
OKI 390 Elite, Epson LQ 400, EPson LQ 1000 i EPSON LQ 1500.
Na koniec z rozpaczy, chociaż emulacja niby nie ta, próbowałem IBM XL 24.
Zden nie działa.
Podłączona do LPT1, port w trybie ECP.

Pomocy,

Krzysztof