czy ktos moze mi pomoze???

Autor: naicsok_at_op.pl
Data: Tue 01 Apr 2003 - 14:05:48 MET DST

Raz napisalem posta odnosnie polaczenia komputera (winXp)z TV (Trilux)i do tej
pory nie moge dac sobie rady,mimo licznych wskazowek na grupie nie mam nadal
obrazu na TV;
Mam na pewno kabel svhs z wyj.s-video karty geforce 2 mx (41.09)do wej.na
TV;teoretycznie komputer wykrywa dodatkowy monitor domyslny,ale przy
przelaczeniu na TV przy pomocy TV tool'a zanika obraz w monitorze a na Tv nic
nie ma.Probowalem z klonowaniem obrazu na zakladce nVidii i nic.
Nie wiem moze cos z Tv jest nie tak,moze z karta,juz sam nie wiem,albo ja moze
popelniam jakis blad;ale w czym???
zdesperowany