Czemy nie dziala lub co jest walniete ?

Autor: szymon (szymony_at_antyspamGo2.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 14:12:10 MET DST

Witam !
Złożyłem blaszaka i niestety nie bardzo chce działać. Po kilku próbach
postawiłem Win98se i niby wszystko było ok. do czasu gdy chciałem skopiować
płytę.
Przy odczycie system się walnšł i nie wstał. Ponowna instalka po formacie
jest nie możliwa bo się instalator wywala.
Sprzęt to:
MSI KT3V
AMD AAthlon XP 2000+
ram Kingston 512 PC-333
Radeon 9000 pro
Seagete Barracuda ST380011A
CD-RW LG 48x
CD-DvD Hitachi (stary model, nie pamiętam oznaczenia)

Napędy sš podłšczone w następujšcy sposób :

1 IDE - HD only

2 IDE- CD-RW na M. i CD-DvD na S.

Do kompletu jest jeszcze Live 5.1 ale przy testach nie był jeszcze obecny.
Wiem na 100% że Ram jest ok.

To nie jest żart aprilisowy.

Proszę o rady.

pozdrawiam