Re: szukam porady HP deskjet 3325

Autor: Kuba. (arek2a_at_interia.pl)
Data: Mon 24 Mar 2003 - 15:34:31 MET

> No to posluchaj, wszystkie nowe drukarki HP ktore maja w nazwie 4 cyfry,
> maja pojemniki z tuszem zabezpieczone chipem, ktory wie, ze zostal
> oprozniony i juz nie napelnisz takiego pojemnika. Jesli twoja drukarka
> obsluguje stare pojemniki od HP z 3 cyferkami to potrzebujesz taki
pojemnik
> i mozesz go uzupelniac do woli. Slyszalem tez kiedys, ze te zabezpieczone
> chipem mozna wyzerowac przed ukonczeniem sie tuszu, ale nie wiem czy to
> prawda. Moze jest mozliwosc wyzerowania po oproznieniu, ale IMHO to tylko
> [...]

drukarkę Córka kupiła w promocji razem ze skanerem (jest mniejsza,cicha no i
cena przystępna około 600pln)
jak bym wiedział że będą z nią takie kłopoty to napewno nie zakupili byśmy
tego sprzętu (Polak mądry po szkodzie)
ale czego to się nie da zrobić?
np.ja zajmuję się jako hobby przeprogramowywaniem tunerów TV cyfrowej i
naprawdę jak by ktoś zobaczyl co z takiego tunerka można wyciągnąć to jak
nie zobaczy na własne oczy to nie uwierzy.
tak że w dalszym ciągu czekam na odzew od kogoś kto poradził sobie z tym
problemem

Kuba.