szukam porady HP deskjet 3325

Autor: Kuba. (arek2a_at_interia.pl)
Data: Mon 24 Mar 2003 - 14:36:21 MET

mam taki oto problem
skończył się tusz czarny w pojemniczku a ja jako zaradny użytkownik
napompowałem sobie na full a co tam tak robiłem sobie w poprzedniej drukarce
Lexmark i wszystko było OK.
w tej natomiast pojawił się problem system widzi cały czas pusty pojemnik
,zdziwiło mnie to i zacząłem działać
1.)wywaliłem sterowniki i załadowałem ponownie ( niestety system widzi pusty
pojemnik)
2.)wywaliłem sterowniki i wszystko co się dało z rejestru ( niestety system
widzi pusty pojemnik)
i tu moje pytanie jak obejść takowe zabezpieczenie nic już do głowy nie
przychodzi ,czyżby pojemnik na tusz pamiętał poziom tuszu?
za rady z góry dziękuję ale nie typu kup sobie nowy

Kuba.