Re: msi 845pe

Autor: Lukasz (lucasart_at_konto.pl)
Data: Sun 23 Mar 2003 - 21:17:03 MET

Dnia Sun, 23 Mar 2003 15:39:57 +0100, "<orzeszko>"
<tomaszorzech_at_poczta_onet.pl> napisał(a):

>nie skupiać się tylko na karcie grafiki. NIe napisałeś, jakie
>pipkania
>wydaje głośniczek - a to podstawa. Po tym w głównej mierze wiesz
>gdzie leży

z czego co pamietam nie bylo zadnego dzwieku :(, ale sprawdze jutro
jescze raz bo komp siedzi u mojego kumpla

>Druga sprawa - o ile dobrze kojarzę to MSI mają taki chwyt: 4 diody
>czy to
>na płycie czy na śledziu - odpowiednia konfiguracja "świecenia"
>odpowiada
>sygnalizacji konkretnego błędu - szerzej w manualu...

niestety nie ma zadnych diod do odczytu tych post kodow :(( a chcialem
kupic Chainecha Zenitch ;((( ahhhh

--
Pozdrawiam Lukasz,
"Linux is a wigwam, no windows, no gates,