Re: msi 845pe

Autor: (tomaszorzech_at_poczta_onet.pl)
Data: Sun 23 Mar 2003 - 15:39:57 MET

Użytkownik "Lukasz" <lucasart_at_konto.pl> napisał w wiadomości
> Witam grupowiczow,
>
> mam maly problem co do plytki MSI 845PE max (6580),
> otoz zamontowane jest wszystko, dysk, procek p4 2,4 , nagrywarka,
> pamiec 512 333Mhz, zasilacz 300W, i grafika stara :( ale GeForce 2 MX
> 200, agp x4. Gdy odpalam sprzet na karcie grafiki chodzi wiatraczek
> ale nic sie nie dzieje, nie ma obrazu. Czesci wsyztskie oprocz graf
> byly kupione pare dni temu i zlozone. Nie wiem co sie dzieje? Wina
> portu AGP? Prezciez ge force ma juz agp x4 wiec nie powinno byc
> problemu, aha, byl testowany takze na ge force 4 mx 440 i tez nic.
> [...]

doradzimy to:
nie skupiać się tylko na karcie grafiki. NIe napisałeś, jakie pipkania
wydaje głośniczek - a to podstawa. Po tym w głównej mierze wiesz gdzie leży
problem.
Druga sprawa - o ile dobrze kojarzę to MSI mają taki chwyt: 4 diody czy to
na płycie czy na śledziu - odpowiednia konfiguracja "świecenia" odpowiada
sygnalizacji konkretnego błędu - szerzej w manualu...

Powodzenia!

--
orzeszko